Tuesday, February 12, 2019

IDEA DOOR GIFT MURAH, COMEL DAN UNIK

Assalamualaikum.. 



Korang tengah mencari idea dan memilih door gift untuk sebarang majlis tak kisahlah majlis kahwin ke, bertunang ke, akikah, cukur jambul atau apa-apa sahaja majlis?? Masih takde idea? Meh aku tolong korang!

Doorgift : Cutting Board
Credit: Reem Door Gift 



Nak tengok tak satu tempat yang korg boleh pilih bermacam-macam jenis door gift yang unik, comel, kreatif dan yang paling penting.. MURAH pulak tu serendah RM1 dah boleh dapat yang unik dan comel..  Murah kannnnnn?



Haa ni nak tunjuk kat korang... REEM DOOR GIFT 


Reem Door Gift ni ada banyaak sangat pilihan utk korang pilih. Ni antaranya ;

Ni antara pilihan di Reem Door Gift

1) Alas pinggan / gelas

2) Cutting board

3) Penyepit makanan

4) Pisau

5) Set sudu / garfu

6) Aksesori kecantikan

7) Alat tulis

8) Beg

9) Hiasan

10) Tasbih

11) Keychain

12) Kipas

13) Kotak

14) Magnet peti ais

15) Pembuka botol

16) Pemotong kuku

17) Sarung tisu

18) Songket

19) Senduk

20) Tuala



Haaaaaaaaaaa.. banyakkkkk tak? Banyaaaaak kan...... Selain daripada yang aku dah listkan kat atas ni, ada jugak pakej-pakej yang lain. Korang memang kena tengok kat website dia. Door gift dia dah la unik, comel-comel pulak tu weh....



Kalau aku belum kahwin, mesti aku nak amik doorgift ngan Reem Door Gift ni.. sebab aku minat betul dengan produk yang dia ada. Macam senduk, pengetip kuku, cutting board tu.. Eh semua lah aku minat.... 

Selain dekat website Reem Door Gift, korang jugak boleh lah intai-intai kt Instagram dan Facebook dia. Klik je link kat bawah ok...



Selamat membeli belah korang. Semoga majlis korang dipermudahkan.




No comments:

Post a Comment